Τρίτη 18 Ιουνίου 2013


Εγώ είμαι ο μισθός σου 
Μichael Koulianos, 2012 Θεσσαλονίκη
 
Νιώθω μια επερχόμενη αναζωπύρωση σε αυτή την χώρα. Βλέπω δυναμικό. Άνθρωποι που είναι συντριμμένοι και ο Θεός θα θεραπεύσει την συντριμμένη τους καρδιά .
Η αναζωπύρωση δεν είναι το τελικό βραβείο. Η παρουσία του Ιησού είναι το τελικό βραβείο. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μια συνάντηση με το Άγιο Πνεύμα. 
Διακρίνετε την παρουσία του Θεού στο τώρα. 
Ο Παύλος είπε, δεν ήρθα με ανθρώπινη σοφία. Όταν η βασιλεία του Θεού έρχεται, έρχεται με δύναμη. Η δύναμη όμως δεν είναι ο τελικός στόχος. Η δύναμη του Πνεύματος σπάζει την δύναμη του εχθρού αλλά η παρουσία Του με κρατάει.
Ας έρθει η βασιλεία  Του σήμερα. Όχι ένας τρόπος ή ένα σύστημα. Ο Βασιλιάς είναι η Βασιλεία. Εάν απλά κηρύττουμε ένα βασίλειο χωρίς τον Βασιλιά, τότε είναι "New Age". Η κίνηση που έρχεται σε αυτή την περιοχή του κόσμου από το Άγιο Πνεύμα θα μοιάζει πολύ διαφορετικά από ό,τι σκεφτόμαστε. Αυτό είναι που Τον κάνει Θεό. 
 Πρέπει να έχουμε τον τρόπο που σκέφτεται ο Ιησούς, εάν ο Θεός πρόκειται να μας εμπιστευθεί με αναζωπύρωση. 
 
Ο Θεός δεν βλέπει σε ναούς, τοποθεσίες, ενδυμασίες, και παραδόσεις. Βλέπει τις καρδιές των ανθρώπων, τις ψυχές για τις οποίες πέθανε. Εάν μπορούμε να δούμε καθώς Αυτός βλέπει, τότε μπορεί να μας εμπιστευθεί. 
Μάθε να διακρίνεις την παρουσία του Ιησού. 
Δεν βλέπω κάτι αρνητικό σε αυτή την χώρα, βλέπω αυτό που ο Θεός βλέπει, έναν λαό που Αυτός αγαπά, οποιασδήποτε απόχρωσης. Θα τρέξουν στον σταυρό στο Όνομα του Ιησού. 
Πώς γινόμαστε άνθρωποι που ο Θεός μπορεί να εμπιστευθεί; Η εκκλησία μου δεν είχε ούτε ένα θαύμα για τρία χρόνια. Η παγίδα είναι να κατηγορήσουμε τον Θεό. Όμως πραγματικά εκζήτησα τον Κύριο. Μια κραυγή μέσα από την καρδιά μου που έλεγε "Εάν δεν σε βρω θα πεθάνω". Όπως ο Ιακώβ που πάλεψε με τον Θεό και είπε "Δεν θα σε αφήσω να φύγεις αν δεν με ευλογήσεις". Ποιά ήταν η ευλογία που πήρε ο Ιακώβ; ---Την ταυτότητα και την παρουσία του Θεού. Τον αποκάλεσε ο Θεός Ιακώβ και έβαλε το όνομά Του μέσα στο όνομα του Ιακώβ. 
Ο Ιακώβ δεν είπε "Θα παλέψω μαζί σου μέχρι να μου δώσεις ένα έθνος, αλλά μέχρι να βάλεις την ζωή σου μέσα στη ζωή μου". 
Ήταν μια άγια πάλη, μια άγια και δίκαιη πείνα για τον Θεό. Το είδος της πείνας που ακούγεται ως "Περπάτα μαζί μου όταν περπατώ, μίλησε μέσα από εμένα όταν μιλάω, γέμισε τα χέρια μου με τα χέρια σου και άγγιξε ανθρώπους, δώσε μου τον εαυτό σου αλλιώς σταματάω." Γιατί δεν έχω καμία επιθυμία να γίνω ένας επαγγελματίας κήρυκας. Ήθελα τον Θεό που κήρυττα. 
Έκανα αυτό που είπε ο Ιησούς, όταν πας στο δωμάτιό σου μείνε μόνος μαζί Μου, μέχρι να με συναντήσεις, ξανά και ξανά και ξανά. Μέχρι να αναγνωρίζεις ότι είναι το ψωμί της ζωής. Έρχεσαι στο μέρος που πραγματικά γίνεται η τροφή σου και το νερό σου. 
Ο Θεός ανταποκρίνεται στην πείνα. Έχω δει πολλούς να προσεύχονται για θεραπεία αλλά δεν θεραπεύονται. Αλλά δεν έχω δει ποτέ έναν πεινασμένο άντρα ή γυναίκα να μην συναντά τον Θεό. Εάν αναζητήσεις τον Θεό με όλη την καρδιά σου θα Τον βρεις. 
Μετά από ένα χρόνο ένιωθα πράγματα να αλλάζουν. Ήταν σαν να κρατάει το χέρι μου όλη μέρα. Καμία ανοιχτή όραση ή μεγάλη συνάντηση. Η επιθυμία μου δεν ήταν να δω δύναμη να απελευθερώνεται. Η επιθυμία μου ήταν να συναντήσω τον Ιησού. Και μου πήρε ένα χρόνο να φτάσω εκεί. Και μια νύχτα ήρθε σε μένα και ένιωσα φωτιά να γεμίζει το σώμα μου. Ένιωσα τα χέρια Του γύρω μου. Με γέμισε με το Πνεύμα Του, όπως όταν αναγεννήθηκα στα 12 μου. 
Ο Παύλος είπε να πληρώνεστε συνεχώς με το Πνεύμα. 
Το να είσαι κήρυκας δεν σημαίνει ότι περπατάς με τον Θεό. Ο καθένας μπορεί να διοριστεί από ανθρώπους. Αλλά είναι διαφορετικό να σε διορήσει το Πνεύμα του Θεού. Θέλεις να διοριστείς από τον Θεό;
Όλοι αγαπάμε την παρουσία του Κυρίου αλλά αυτή είναι η διαφορά. Ο Ιησούς αγαπάει την δική σου παρουσία; Νιώθει άνετα να περπατάει μαζί σου; Δεν ήταν η σκιά του Πέτρου στις Πράξεις 5 που θεράπευσε τους ανθρώπους, ήταν ο Ιησούς στη σκιά του Πέτρου που έφερνε θεραπεία. Τι κάνει τον Θεό να ενωθεί τόσο με μια γυναίκα ή άντρα; Δεν είναι τα υπέροχα κηρύγματά μας. Είναι η καρδιά μας που πεινάει γι' Αυτόν. Είναι σαν μαγνήτης που ελκύει τον Θεό κοντά σου. 
Εάν μπορώ να προσευχηθώ ένα πράγμα για σας, θα προσευχόμουν πείνα για τον ζωντανό Θεό. Που θα είναι μεγαλύτερη από την πείνα σου για τα όνειρά σου και το μέλλον σου. Γιατί εάν μπεις στην παρουσία του Θεού, ο προορισμός σου θα έρθει μαζί Του. Ο προορισμός σου είναι μέσα στον Θεό. Άνθρωποι γράφουν για τον προορισμό. Αυτό είναι καλό. Αλλά μπορώ να πάω και στον κόσμο γι' αυτό και το αναλύουν πολύ καλά. Ο Ιησούς είπε "Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή". Όχι μόνο θα σε αναστήσω με την ανάστασή μου αλλά θα σε κρατήσω ζωντανό με την ζωή Μου, απλά περπάτα μαζί μου και όλα θα είναι καλά. Η παρουσία του Θεού είναι το κλειδί. 
Ο Θεός είπε στον Αβραάμ : "Εγώ είμαι ο υπερασπιστής και ο μισθός σου. Εγώ Αβραάμ".  Εγώ είμαι ο μισθός. Όχι αυτό με το οποίο θα σε ευλογήσω. Όχι το έθνος στο οποίο θα γίνεις πατέρας. Απλά εγώ Αβραάμ. Εγώ είμαι ο μεγάλος μισθός σου. Η παρουσία Μου μαζί σου είναι ο μισθός σου". 
Γι' αυτό όταν ο Θεός έδωσε τον Ισαάκ στον Αβραάμ, ο Θεός δεν θα μοιραζόταν τον Αβραάμ με την υπόσχεση. Έπρεπε να τεστάρει την πρώτη αγάπη. Είπε εγώ είμαι ο μισθός σου. 
Προσεύχομαι ο Θεός να σας γεμίσει εκ νέου με τον εαυτό Του. Με την πρώτη αγάπη. Εάν υπάρχει πείνα μέσα σου, να καίει. Προσεύχομαι να είστε η πιο πεινασμένη εκκλησία σε αυτή την χώρα. Γιατί είπες "Μακάριοι οι φτωχοί στο πνεύμα γιατί δική τους είναι η Βασιλεία των Ουρανών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου